Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΛΗΝΙΚΗ

1(Λουκ. ιβ´ 16-21)
Απόδοση στη νεοελληνική:
Είπε ο Κύριος αυτή τήν παραβολή• «Κάποιου πλούσιου ανθρώπου τά χωράφια έδωσαν άφθονη σοδειά. Τότε εκείνος σκεφτόταν καί έλεγε• “τί νά κάνω; Δέν έχω μέρος νά συγκεντρώσω τά γεννήματά μου! ᾿Αλλά νά τί θά κάνω”, είπε. “Θά γκρεμίσω τίς αποθήκες μου καί θά χτίσω μεγαλύτερες γιά νά συγκεντρώσω εκεί όλη τή σοδειά μου καί τ’ αγαθά μου. Μετά θά πώ στόν εαυτό μου• τώρα έχεις πολλά αγαθά, πού αρκούν γιά χρόνια πολλά• ξεκουράσου, τρώγε, πίνε, διασκέδαζε”. Τότε τού είπε ο Θεός• “ανόητε.

Αυτή τή νύχτα θά παραδώσεις τή ζωή σου. Αυτά, λοιπόν, πού ετοίμασες σέ ποιόν θά ανήκουν;” Αυτά, λοιπόν, παθαίνει όποιος μαζεύει πρόσκαιρους θησαυρούς καί δέν πλουτίζει τόν εαυτό του μέ ό,τι θέλει ο Θεός». ᾿Αφού τά είπε όλα αυτά, πρόσθεσε μέ έμφαση• «῞Οποιος έχει αυτιά γιά ν’ ακούει άς τά ακούει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου